Vprašanja in odgovori
O programu
Najboljše je, ko so ugodnosti brez obveznosti na voljo prav vsem. Tako strankam zavarovalnice Generali kot tistim, s katerimi se še ne poznamo.
Sprehod po Generali Programu prednosti ZAME
Pogosta vprašanja in odgovori
Splošna vprašanja o Generali Programu prednosti ZAME (krajše Generali ZAME)
Članom je na voljo tudi brezplačna mobilna aplikacija Generali ZAME.
- Nagrajevanje zvestobe strank Generali oz. njihove skrbi za osebno varnost, varnost trenutnega in bodočega premoženja, zdravja in okolja ter čas trajanja partnerstva.
- Vsi člani programa, ne glede na to, ali so stranke Generali ali ne, z včlanitvijo dobijo možnost koriščenja zavarovalnih prednosti in ugodnosti Generali partnerjev.
- Generali ZAME popust se izračuna glede na doseženo število Generali točk in se samodejno upošteva ob sklenitvi izbranih zavarovanj – podrobnejši ogled na www.generali-zame.si/o-programu/tabela-ugodnosti (100 točk = 1 % popusta).
Registracija
V videoposnetku si lahko ogledate proces spletne registracije v Generali ZAME.
V videoposnetku si lahko ogledate proces mobilne registracije v Generali ZAME.
- ime in priimek,
- naslov,
- e-naslov,
- telefonska številka in
- davčna številka.
- sprejem Splošnih pogojev in
- sprejem Politike zasebnosti.
Rekono račun omogoča varno dostopanje do Generali Programa prednosti ZAME ali za dostop do ostalih spletnih aplikacij, spletnih trgovin, bančnih aplikacij in storitev, vključenih v sistem Rekono. Več informacij najdete tukaj.
Zbiranje Generali točk in nivoji zvestobe Generali ZAME
- Višino popusta pri izbranih zavarovanjih. Popust lahko koristi zgolj član kot zavarovalec.
- Zavarovalne prednosti: glede na nivo, v katerem se nahaja član, so mu v obliki kuponov na voljo tudi različni popusti na zavarovanja.
- Ugodnosti partnerjev: glede na nivo, v katerem se nahaja član, so mu v obliki kuponov na voljo različne partnerske ugodnosti.
Generali točke član pridobi:
- Za prenos mobilne aplikacije Generali ZAME.
- Za sodelovanje v aktivnostih, ki jih Generali ponuja za dodatno pridobivanje Generali točk: vklop e-obveščanja in e-računa, e-prijava škode, privolitev za neposredno trženje, registracija v portal Moj Generali,...
- Za število sklenjenih zavarovanj.
- S podajanjem soglasja za pošiljanje aktualnih ponudb s strani Generali Investments.
- S plemenitenjem prihrankov v vzajemnih skladih Generali Investments d.o.o. ali dovoljenjem za prejemanje obvestil Generali Investments.
- Z leti sodelovanja z Generali-jem od sklenitve prve police.
- Ostalo kot je opredeljeno v Tabeli Generali točk.
Dodatne točke lahko prejme s podajanjem soglasja za pošiljanje aktualnih ponudb s strani Generali Investments, obstoječo ali novo investicijo v sklade Generali Investments, s sklenitvijo novega zavarovanja pri Generali zavarovalnici ali vklopom katere od aktivnosti, ki jih Generali ponuja za dodatno pridobivanje točk (vklopljeno e-obveščanje, uporaba mobilne aplikacije Generali ZAME, ipd).
- na spletnem mestu www.generali-zame.si,
- v mobilni aplikaciji,
- pri svojem zavarovalnem zastopniku.
Podroben pregled Generali točk ima član na www.generali-zame.si/p/u/moje-tocke ali v mobilni aplikaciji ZAME (potrebna prijava), in sicer je razvidno:
- število Generali točk,
- nivo zvestobe, v katerem se nahaja glede na zbrane Generali točke,
- opravljene aktivnosti, ki so mu te točke prinesle,
- trenutno neizkoriščene aktivnosti, ki mu lahko prinesejo dodatne točke z neposredno možnostjo naročanja.
Največje število Generali točk, ki jih član - zavarovalec lahko prejme na področju partnerstva, je 350 točk. To lahko doseže po petih letih partnerstva.
- 110 Generali točk – brez škodnega primera v zadnjih 12 mesecih
- 180 Generali točk – brez škodnega primera v zadnjih 12 – 24 mesecih
- 215 Generali točk – brez škodnega primera v zadnjih 24 – 36 mesecih
Ko član dobi izplačilo za škodni primer, se število zbranih Generali točk v kategorijah Vozila in / ali Dom odštejejo. To pomeni, da se odštejejo zbrane točke v sklopu »brez škodnega primera« za posamezno kategorijo Vozila in / ali Dom. Članu z naslednjim dnem po izplačilu škodnega primera spet začne teči obdobje, ko za brez škodne primere zbira dodatne Generali točke kot npr.:
• brez škodnega primera v zadnjih 12 mesecih,
• brez škodnega primera v zadnjih 12 - 24 mesecih,
• brez škodnega primera v zadnjih 24 - 36 mesecih.
Primer: po zaključenem brez škodnem letu v kategorijah Vozila in / ali Dom član prejme 110 točk, po zaključenem brez škodnem obdobju v zadnjih 12 -24 mesecih bo prejel še dodatnih 70 točk in po zaključenem obdobju za brez škodni primer v zadnjih 24 -36 mesecih bo prejel še dodatnih 35 točk.
- Aktivno avtomobilsko zavarovanje (vsaj 1 veljavna polica)
- Aktivno domsko zavarovanje (vsaj 1 veljavna polica)
- Aktivno zdravstveno zavarovanje (vsaj 1 veljavna polica)
- Aktivno življenjsko zavarovanje (vsaj 1 veljavna polica)
- Aktivno pokojninsko zavarovanje (vsaj 1 veljavna polica)
Nivoji zvestobe programa Generali ZAME
- Osnovni (od 1 do 750 Generali točk)
- Bronasti (od 751 do 1.550 Generali točk)
- Srebrni (od 1.551 do 2.450 Generali točk)
- Zlati (od 2.451 do 3.500 Generali točk)
Glede na nivo, v katerem se nahaja član, so mu v obliki kuponov na voljo različne zavarovalne prednosti in ugodnosti partnerjev.
Generali točke član zbira s sklenjenimi zavarovanji pri Generali zavarovalnici, leti sodelovanja z zavarovalnico Generali od sklenitve prve police ter za sodelovanje v aktivnostih, ki jih Generali ponuja za dodatno pridobivanje točk (vklopljeno e-obveščanje, uporaba mobilne aplikacije Generali ZAME ipd.) – za podrobne informacije poglejte Tabelo Generali točk.
Ugodnosti programa Generali ZAME
- Zavarovanja: članu pripadajo prilagojene zavarovalne prednosti, ki združujejo popuste, dodatne ugodnosti pri zavarovanjih in predstavitve produktov zavarovalnice.
- Koristi za zdravje: člani so upravičeni do brezplačnih nasvetov za spodbujanje zdravega življenjskega sloga.
- Ugodnosti/nagrade in popuste s področij varčevanja, športa in prostega časa, turizma, term, doma in zdravja ter drugih področij.
- Nagradne igre in dogodki v (so)organizaciji Generali.
- Koristi za zdravje: brezplačni nasveti za spodbujanje zdravega življenjskega sloga so na voljo vsem registriranim članom.
- Ugodnosti partnerjev na področjih varčevanja, športa in prosti čas, turizma, dom in zdravje (popusti ponudnikov): Član prejme kupon ugodnosti neposredno na kontaktni e-naslov, s katerim se je registriral v Generali Program prednosti ZAME. Član koristi ugodnost neposredno pri ponudniku s predložitvijo kupona ugodnosti. Ponudnik lahko pri posamezni ugodnosti določi tudi obveznost člana, da predloži dokazilo o izpolnjevanju dodatnih pogojev za koriščenje ugodnosti.
- Zavarovanja: ob vsaki sklenitvi avtomobilskega, domskega ali nezgodnega zavarovanja (novo sklepanje ali obnova zavarovanja) se članu prizna popust glede na število zbranih Generali točk na dan sklenitve zavarovanja oz. na dan potrjene ponudbe za zavarovanje. Za vsakih 100 točk se upošteva popust 1%. Popusti se zaokrožujejo (brez decimalnih mest).
• Avtomobilsko zavarovanje (ne velja za zavarovanja preizkusnih tablic in vozil s tujo registracijo)
• Nezgodno zavarovanje (velja za individualno, družinsko, otroke in mladino)
• Domsko zavarovanje
• Zavarovanje živali
• Zdravstveno zavarovanje (velja za Specialiste z asistenco, Rake)
• Zavarovanje plovil (velja za kasko zavarovanje)
• Zavarovanje sončnih elektrarn
• Zavarovanje glasbil
Popust se prizna le pri sklenitvah zavarovanj od 13. 6. 2022 dalje (pri zdravstvenih zavarovanjih od 4. 12. 2023 dalje). Popust ne velja pri sklenitvah zavarovanj prek spleta.
Članu, ki sklene zavarovanje, se prizna Generali ZAME popust glede na število zbranih Generali točk na dan sklenitve zavarovanja. Za vsakih 100 točk se upošteva popust 1 %. Popusti se zaokrožujejo (brez decimalnih mest). V zbiranje Generali točk člana se upoštevajo sklenjena zavarovanja, ki jih član sklepa kot fizična oseba (ne velja za samostojne podjetnike).
Uporaba mobilne aplikacije Generali ZAME
Ponoven vpis ob vsaki kasnejši uporabi aplikacije (razen v primeru, da se iz nje vmes izpišete) ni potreben.
V mobilni aplikaciji je članu na voljo tudi podatek o zbranem številu točk, trenutnem nivoju in vse ugodnosti partnerjev z možnostjo naročila e-kupona za koriščenje ugodnosti.
Mobilna aplikacija omogoča:
- pregled in zahtevanje kuponov ugodnosti (zavarovalne prednosti in ugodnosti naših partnerjev),
- podroben pregled programa Generali ZAME za dosežen nivo zvestobe, že osvojene in še neosvojene Generali točke, ki vam prinašajo dodatne popuste pri izbranih zavarovanjih (do 35 %),
- dostop do že zahtevanih kuponov,
- odkrivanje nasvetov za zdrav življenjski slog in
- interaktivni album Klopce ljubezni.
Mobilni operacijski sistem iOS (na telefonih iPhone) ne podpira slovenščine kot jezik uporabniškega vmesnika. Aplikacija ZAME prilagodi svoj jezik glede na privzet jezik telefona. Čeprav bo jezik operacijskega sistema še vedno ostal angleščina (ali kateri drugi od podprtih), lahko nastavimo slovenščino kot zaželjen prvi jezik, kjer je to mogoče. Tako bo tudi aplikacija ZAME vzela za izhodišče primarni jezik naprave – slovenščino.
Jezik lahko na iOS nastavimo v Settings>General>Language&Region. V polju »Preferred language order« dodamo slovenščino, ter jo premaknemo na vrh seznama.
Mobilni operacijski sistem Android podpira slovenščino kot jezik uporabniškega vmesnika. Jezik operacijskega sistema lahko slovenščino nastavimo kot zaželjen prvi jezik, kjer je to mogoče. Tako bo tudi aplikacija ZAME vzela za izhodišče primarni jezik naprave – slovenščino.
Ne. Uporaba mobilne aplikacije je brezplačna.
Število točk in nivo, v katerega se uvrščate, vidite na začetni strani, ko tapnete na razdelek Moje ugodnosti in nagrade.
V naslednjem koraku se vam prikaže podatek o številu zbranih točk ter nivo zvestobe, v katerega se uvrščate, pod tem pa vidite vse ugodnosti, ki vam pripadajo.
Število točk in nivo, v katerega se uvrščate, vidite na začetni strani, ko tapnete na razdelek Moje točke. V naslednjem koraku se vam prikaže podatek o številu zbranih točk ter nivo zvestobe, v katerega se uvrščate.
Na začetni strani tapnite na razdelek Moje ugodnosti in nagrade. Podrsajte v desno, da se vam odpre podatek o številu zbranih Migi točk, pod tem pa vidite vse dodatne nagrade, ki so vam na voljo.
Da. Migi točke pridobivate dnevno za uspešno opravljene izzive ali doseganje osebnih ciljev za bolj zdrav način življenja. Če želite koristiti katero od občasnih nagrad, s katerimi člane nagrajujemo za dosego zastavljenih ciljev, se število Migi točk ustrezno zmanjša.
Da, v mobilni aplikaciji je omogočeno:
- skeniranje QR kode ob obisku Klopce ljubezni,
- pregled osvojenih in še neosvojenih Klopc ljubezni in
- pridobitev navodil za pot do klopc vključno z označeno zahtevnostjo poti.
Prenehanje članstva
Če se želi član ponovno prijaviti v program, lahko to stori kadarkoli na način, opisan v Pogojih.